Eiendom

Satser tungt på markedsføring av nybygg

Satser tungt på markedsføring av nybygg

P1020926

Inviso Media satser mot nybyggkunder. Selskapet tilbyr nå det aller ypperste av innholdsmarkedsføring, etter kjøpet av Estate Connection AS og Nestehelg.no. Her kan du lese hvordan du selger ut prosjektet ditt raskere og mer kostnadseffektivt, ved bruk av relevant innhold og data.

Investeringer i boliger og nybygg i Norge, nærmet seg for første gang oljeinvesteringene i Nordsjøen. Etter mange års etterslep og rigide reguleringsmyndigheter, bygges det nå store mengder boliger i de største byene i Norge. Du som utbygger kan realisere prosjekter raskere, men det stiller også større krav til planlegging og markedsføring. Det er produktet som Inviso Media tilbyr alle typer utbyggere.

Inviso Media ble opprettet i 2016, og har allerede fått to av norges største eiendomsmeglerkjeder som kunder. Det har eksekvert flere tusen skreddersydde annonser for kunder. For en måned siden kjøpte de i tillegg innholdsmarkedsføringselskapet Estate Connection. Nå er Inviso Media endestasjonen for deg som skal promotere en bolig eller et boligprosjekt.

Nybyggprosjekter er et maratonløp og ikke en spurt. Inviso Media er markedets beste tilbyder i sin nisje innenfor annonser av prosjekterte boliger. Ved å fungere som din rådgiver gjennom hele prosessen, vil de skreddersy en markedspakke etter prosjektets behov. Sammen med deg som kunde utarbeider Inviso Media en tilpasset timeline med behovstilpassede steg, og design av de ulike annonsene for anbefalte digitale flater.

Bruken av innholdsmarkedsføring som video og artikler, gjør det enkelt å skaffe brukerdata fra potensielle interessenter. Da kan kunden også opparbeide egen data over tid som kan brukes på flere prosjekter. Dataen vil bli mer presis ettersom den bygges opp.

«Inviso Media bruker denne kundedataen til å målrette annonsene mot høyaktuelle kjøpere.»

Nedenfor ser man et eksempel på en innholdsartikkel som har samlet et publikum av lesere som følge av en attraktiv overskrift og kvalitetsinnhold. Disse leserne inngår i datagrunnlaget for kampanjen, og blir eksponert for direktereklame i etterkant, illustrert av bildet til høyre. Dette er en av metodene som sikrer et riktig og interessert publikum!

Skjermbilde 2017-06-08 kl. 13.44.25                   Skjermbilde 2017-06-08 kl. 13.49.57

Alt Inviso Media gjør er datadrevet, slik at boligkjøperne blir konvertert på en kostnadseffektiv måte. Kampanjene blir optimalisert under hele salgsperioden. Erfaring viser at kombinasjonen av godt innhold som bygger etterspørsel og taktisk annonsering mot de som har lest artiklene er mye mer treffsikker enn tradisjonelle markedsføringskanaler.

Ta kontakt med Jenny Holsvik for spørsmål relatert til nybyggsmarkedet eller andre produkter Inviso Media tilbyr!

P1020878

 

More in Eiendom