Meglere

Eiendom i sosiale medier: dette sier Terje Tinholt og Hallvard Bragge om fremtiden!

Eiendom i sosiale medier: dette sier Terje Tinholt og Hallvard Bragge om fremtiden!

Kontoret i Hansteens gate 2 så dagens lys i 2005. Nordvik, Tinholt, Støylen og Gabrielsen var firkløveret som etablerte det som skulle bli et av Norges mestselgende eiendomsmeglerkontor. I dag er de over dobbelt så mange ansatte hos Nordvik & Partners Frogner, og her holder administrasjonen også hus. Med en unik sentrumsnær beliggenhet og Slottsparken som nærmeste nabo, er de godt posisjonert i Frogner/Vika – området. Hvorfor ønsker de å gjøre en satsning på sosiale medier nå, og hvilke ambisjoner har de for fremtiden? Terje Tinholt og Hallvard Bragge stiller til intervju.

Stadig flere eiendomsmeglere har fått øynene opp for sosiale medier, og Nordvik & Partners Frogner er intet unntak. Nå tar de sats og lanserer egen Facebook-side. Som en gjedde i sivet har de lenge overvåket utviklingen, og er nå klare for å ta en ledende posisjon i markedet. Skal vi tro Terje Tinholdt ser vi nå kun toppen av isfjellet – deres kunder har mye i vente.

Skjermbilde 2015-05-22 kl. 07.22.40Meglerforetaket har et klart og tydelig mål med etableringen i sosiale medier. De ønsker bredere publikumskontakt, samt tilby kundene de beste digitale tjenestene. Deres kundegruppe er selektiv, og større objekter har behov for alternative former for markedsføring. Flere objekter i prisklassen over 20 millioner kroner publiseres ikke via tradisjonelle kanaler, fordi behovet for målrettet markedsføring er større. Terje Tinholt er en etablert megler i denne gruppen, og forteller at kundene ønsker diskresjon i høyere grad enn tidligere.

«Ikke alle ønsker å selge boligen sin for enhver pris, og da ønsker de ei heller full synlighet i denne prosessen. Ved å annonsere på finn.no skyter du med hagle, du aner jo ikke hvor eller hvem du treffer. I sosiale medier kan vi styre de ulike segmentene. Slik treffer vi den rette målgruppen og sørger for kundens ønske om diskresjon.»

Skjermbilde 2015-05-22 kl. 07.23.30I tillegg ønsker de å gjøre seg mere synlig blandt de unge, og dermed befeste en større markedsandel på Oslo Vest. For å tilby tjenester som fanger deres oppmerksomhet må trendene følges. Flere eldre har også sluttet seg til sosiale medier, og derfor er det strategisk riktig å ta dette skrittet nå. Administerende direktør Hallvard Bragge snakker engasjert om deres ambisjoner for fremtiden:

«Vi ser absolutt merverdien av å kommunisere gjennom sosiale medier, og våre ekspanderingsplaner er i tråd med dette. Flere kontorer skal etableres og vi skal tilfredsstille alle behov. Fremover vil dere se oss aktivt annonsere våre boliger på Facebook – Dette gleder vi oss til!»

 

 

Nordvik & Partners Frogner ønsker velkommen til deres Facebookside!

 

 

 

Click to add a comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

More in Meglere